wredenmark

en omtömlande vecka

Allmänt Permalink0
kanske är det så att när man har haft en sån bra vecka så att man svävar på moln, så kaske man måste krasha för att uppskatta det mer nästa gång ? 
Som ni kanske hör så har min vecka varit sååå omtömlande.. en riktigt berg och dal bana och jag har nog hunnit ifrågasätta allt som går under dessa få dygn .. 
 
Jag har kännt mig ensma ledsen och sårad allt utifrån mina egna skapelser och egen gjorda senarion i huvudet samtidigt fått på tryckningar från mina egna monster.. 
 
Ibland glömmer jag bort att jag en gång har varit på den mörka platsen, och att dessa monster fortfarande finns inom mig, men varje gång de kommer får jag en chock.. det är som om jag aldrig har varit eller kommer att bli glad igen :( 
Men jag vet att det går över, när det är den där jobbigaste dagen så ska jag bara logga ut från allt, hellst stanna hemma men som i mitt fall när det inte gick, så försvinn från de andra ett tag. Jag försvann från insta och snap, inga sms , inga samtal.. bara jag och Ash. Passade på att meditera under hennes träning och gick och la mig tidigt. När jag vaknade var allt över, som om att vakna upp från en mardröm och som om en sten lyftes från mitt bröst :D 
I samband med detta försvann även min yrsel och huvudvärk, så skönt ! 
 
(null)

(null)

 

Till top