wredenmark

en sådan dag

Allmänt Permalink0
Ni vet sånna där dagar då man vaknar upp och bara känner sig ful
allmänt stor, fettig, finnig, stripig osv ? 
En sådan dag var det för mig.. 
kanske för att jag inte gav 100 på gymmet igår ? 
kanske för at jag träffade syrran och tog två öl ist för att spring ordentligt ? 
Vem vet ? 
Men iallfall så har jag kännt att jag krymte ihop reält på tåget, och när jag gick så gick jag inte med huvudet höggt vilket gav ett resultat att folk gick på mig och tvingade mig att lämna plats osv, ni som är på central stationen på morgonen vet vad jag pratar om. 
MEN 
så kom det in en man, den mannen. Han kollar på mig och säger ''Nej men oj så liten du är !''
och ni som känner mig vet att jag inte har ett huvud som andra så jag tar et där som jordens komplimang. Det var nog exakt det jagbehövde höra idag :D 
Nu känner jag mig lite ''stolt'' att jag fortfarande kan klassas som liten och inte normal stor .. 
Jag vet om att jag nte skage mig sjäv berömm för sådanna meningar men jag kan ju bara inte låta bli! :D 
 
 
 
Till top