wredenmark

Och så var denna tisdag förbi

Allmänt Permalink0


Lyst med min frånvaro idag tyvärr..X-men fick ju gå in och jobba en timmetidigare än vad jag skulle, men gick in ännu lite tidigare för att förbereda. P drog ändå tidigt till gymmetså hadeinfet annat att göra :)
Bestämde mig för att barnen skulle få baka scones ! Körde halva smaksatt oc andra naturell, de blev mer än godkända enligt barnen så :D

Sen var det full fart till ca halv 6, då blev det en snabb prommis med vovven och sedan till mami som hade Ash. Flörtade lite med henne så blev Ica maxi i farten hehe (a) 

Har annars linas barn kasse men ibland vill man ha fetman själv vill så ja .. Lite utöver blir det ju ^^
Blev bl.a. Massa varma koppen, hösten är ju på väg och finns väl inget mysigare än en varm kopp med underbart god soppa ?! 

Nej nu ska jag ut och springa lite, vet inte om jag ska ta samma runda som igår eller om jag ska ta den långa och ta en pw/joggingtur ....
Till top