wredenmark

<3

Allmänt Permalink0
hundra år sen jag satt vid datorn och blogga :P haha om ni ville ha lite onödig info asso..
Micke har redan hämtat Ashley så nu sitter jag och ska göra ett skit till 12. Skulle hämtat en ny vagn men det får bli en nnan dag, ist så fundrar jag att dra till gymmet och dra ett morgon pass men såg sen att de inte öppnar förän halv 2 -.- mitt gym suger balle på tider !
Jag ska iallafall dit ikväll, Min syster ska börja gå där med så äntligen får jag någon att gymma med :D ! pushar mig själv till 100 om jag har någon at tgå med :)
Och medans jag ända skryter om gymet och tror att jag är ball så har min träningsvärk äntligen gått över :') haha har haft så jävla ont i jumskarna hela helgen. Tillcohmed så att när jag ska sträcka ut dom så började jag må illa .. men vi gör på samma vikter och reps som förra gången så tilslut så kommer inte värken längre ;)
Till top