wredenmark

belgien-spa

Allmänt Permalink0
woohooo nu kommer text och bilder :)

Torsdagen!
Mamma skjussa ut mig till Gnesta till min mormor och morfar , fikade lite sen åkte vi och köppte lite rese godis till mig haha (a) vid 11 satte vi oss ibilen och åkte till skavsta :) Där tog vi flyget kl12 .. och jag hatar att flyga, jag hatar trycket so blir och alla irreternade ungar som skriker och folk som bara skriker GAAAH! fan vilken tur att jag hade min mp3 och bok med mig :) Självklar hade jag godispåsen brevid mig så jag va nöjd ändå :) Vi landade i belgien efter ca 2 timmar i luften och vi hyrde en bil och bilade resten av vägen :) Hahah de va jätte kul för vi åkte igenom en by och de såg ut som farmevill hha ! och sen va de fan växt hur överallt :O jag fattar inte varför alla blir bondar ? aja whatever.. somnade så jag visste inte äns att vi hade kommit till belgien haha! åkte dirr till banan och träffade Tysken Thomas :) Kollade bara runt lite och skrev på lite papper sen blev de till hotellet och fixade lite då möttes man av de här :D

(Tänk på att de e mobil kamera så de e inte världens bästa bilder)

   

Sedna gick vi ner till hotelresturangen och käkade go middag och sen var jag så jääävla trött haha så jag ille sova (h) då va klockan kanske 10 hahha ! Så vi gick upp och sov (a)

Fredag: Vaknade vi 7 och gick upp och tog en dusch, fixa mig lite. möttes av världens häligaste utsikt ! 

sen åt vi frukost, faan va god frukost de fanns där :O och jag som inte gillar att äta på morgonen men tack faan att jag åt de ändå ! nästa mål blev ju inte förrän kl 3 när moffar och Tysken kört klart tidsträningen haha ! Då blev det en jäääätte god voffla hhaha ! Gick väl så där på tidsträningen.. dom kom 6a så de va deras startposetion oxå :) sen så kom tyskens tjej dig jättetrevlig och så men jag gillar inte att prata eng så jag va est tyst haha !
Hände inte mycket mer den dagen.. gick ut och käkade och alla kolla ju fan snett på en för att jag har tightajeans, smink och ja så som ag brukar.. men dom har ju en helt annan stil så ja -.-'
Dagen tog slut vid 11 kaske :)

Lördag:
Jag var helt dööööd ! haha fick typ ingen sömn den natten , vet inte varför utan kunde bara inte sova :( så jag va väl inte på det bästa humöret men jag gick upp och fixade mig, kollade på utsikten och blev lite gladare

käka frukost och så åkte vi till banan, Både körde ganska bra men bilen e ju inte lika snabb längre .. undravarför -.-' haha aja dom kom 5 av ca 35 (?) tävlande :) fick dock inget pris men han va glad ändå så :) VI hade de trevlig heladagen och firade på kvällen :) Jag var helt död haha men jag höll mig vaken :) sen mitt i natten vaknade jag av att de krampade i mitt ben :( buhuu vet inte vad som hände men de gick inte över förrän 10 min :'( sen somnade jag om som tur va :)

Söndag: Tog de lugnt på morgonen men kl 11 va de dags att sätta sig i bilen igen och köra till flygplattsen :) sonade efter typ 2 min oh sov i en time haha jag älskar att sova i bilen :D Sen fick vi vänta 1000 år på planet .. sen kom jag på att de var för att vi va så pass tidaga haha jag vet jag är smartast ;) he fick jag bara med mig en nu fondation (?) och brändamandlar mihihi (a) Flygreasan gick snabbt och jag var hemma redan kl 7 :) när jag ko hem fik jag och moffa tacooooo och fan va gott de var hahha ! sen träffade jag Linus och .. danne .. :) sedan va de bara att kolla igenom alla bilddagböcker och farmeville :) Sen va jag fan trött så jag gick och lamig vid 11 haha !


Jaa inte mycket detaljer och de va mycket roligare än va det låter haha men här är lite mer bilder :)

   


DRÖM BIL!
Till top