wredenmark

Fattar inte hur ..

Allmänt Permalink2
Tjabaah, Idag så va det ju bara att gå upp tidigt igen *blääää* men de va inte så jätte blää när man väl kom dit (a) hihi. började dagen men att man skulle lära sig svetsa haha . fatta ni , jag , svetsa , haha xD aja , jag gav inte upp eftersom min utsikt var vääldigt .. fin ? haha nee men det var en söt utsikt (a)
Ojj ojoj måste skynda min internet dör snart :s
Hihi så jag kunde inte konsentrera mig så jätte bra men ändå hehe (a) men men det var kul och jag var tydligen duktig oxå , dom som hjälpte oss heter Danne och Amor :) dom visade hur man skulle svets och dom går på scanias gymnasium :) hade det mycket trevligt med er idag :* haha ( hoppas ni inte läser detta eftersom det var ni som e utsikten (a) ) haha men , jag hade en underbar drömm inatt , men jag vet ju att mina drömmar aldrig går i uppfyllelse såå , antar att det aldrig blir du och jag igen , det var det jag drömde om för er som inte fattar hah :* Kanske dags att se framåt? nee inte än , jag vill leva i min lilla dröm värld ett tag till :)
Efter scania så kom pappa och hämta mig :) och jag undrar vilcka de var som kollade ut genom förstret som pappa prata om :s jag får fråga killarna imorgon haha . men iallafall , vi drog till ''pedalen'' och fixade ett datum då jag ska börja ta moppe kort :) såå den 20 augusti drar det igån ;D haha ja , jag vet att det e långt kvar men vafan jag bryr mig ejj :) Sen drog jag hem och typ direkt efter gick jag till höka och träffade folket och svalkade mig lite :) faan va sööönt! efter det så drog vi till Lisa och hade det lite mycigt :) vi ritade på Lisa's byxer som hon fått av mig . sen så gick jag hem så att flickorna kunde göra något , haha . Kommer hem och jusste , innan jag drog till stranden ser jag att Danne och Amor har addat mig på bdb haha fatta va gulligt :D då har dom sökt på nykvarn och på linda (a) fett gulligt :D
Nu ska jag fixa mig lite sen blir det sängen :)
Slänger in en bild från idag , och självklar e de jag i arbetskläder eftersom jag e heeelt kär i byxorna :$
Självklart tog jag bilder där jag visar maggen men den får inte ni se, har gått upp i vikt som faan så .. ska bara gå ner lite igen haha även fast jag inte vill, men jag ska få platt mage så blir det bilder på den igen haha
#1 - - undrar vem som kollade:

#2 - - undrar vem som kollade från fönstret?:

haha, inte jag iaf:D

Till top