wredenmark

obs över långt inlägg -.-

Allmänt Permalink0
heej :D
Idag så va jag på stan med tilda och shoppade lite :) (visar bilder sen) sen drog jag hem och fixade naglarna (a) och mitt i allt ringde ida mig och sa att jag skulle komma till gårn för att hon har min julklapp (!) så jag sprang typ dig och gissa vad jag fick :D jo troser skiiit snygga :D sen gick vi ut och fixade canserpinnar uuuusssh !
Men de va så jävla kallt ute så jag drog hem till värmen och fortsatte med ina naglar :) sen kommer pappa med min lunch typ haha det vanliga ofc lilla menyn :) och änterligen fattar dom att man inte äter upp allt så fick bara hälften så mycket pommes än vad det brukar vara haha så för en gångs skulle kunde man äta upp allt och känna sig stolt ;)
Nu fixar jag fortfarande med mina naglar.. jag är ju typ perfektionist när det gäller hår,hud och naglar :) så jaa de e inte alltid så kul att vara jag :( men jag är iallfall klar med ena handen :) eller jag har fixat dom och nu är det bara andra handen kvar sen ska jag måla dom oxå :D hihi jag har inget liv:)


Oj va långt dt blev (a) haha men bilder kommer upp senare puss !
Till top