wredenmark

inte en jätte bra vecka

Allmänt Permalink0
uff va jag känner mig .. nere ? 
Kanske va det helgen som va så bra att jag känner mig lite tom nu ? 
Fredags levererade nya naglar, ett spinningpass, en och en halv timmes promenad och sedan helt utslagen alldeles för sent .. 
 
 
 
tisdagen gav en sjuk dotter som pront skulle ha en ballong först, missade mitt pass och noll energi att engagera sig i ett nytt, blev middag henne sen en promenad och så i säng alldeles försent igen ? 
 
idag hoppas jag på bättre tag, träningen är bokad och maten hemma förberädd! skulle egentligen behöva åka fram och tillbaka till nykvarn men pallar inte hehe.. och på torsdag hoppas jag på att få sova med sällskap.
 
 
 
Annars så går vikter ner vilket är bra, men röven försvinner med dessa kg .. men jag orkar inte ta tag i lyften igen haha får se om det kommer närmare sommaren ^^ 
Helgen är fullbokad och jag ska bara njuta av god mat och min älskade mamma vecka :D! 
Till top